Гарантійні обов’язки

 

Шановний покупець! Дякуємо Вам за вибір продукції нашої компанії!

Під гарантійними зобов’язаннями слід розуміти забезпечення нормальної роботи виробу при дотриманні правил транспортування, зберігання та експлуатації протягом гарантійного терміну.

При покупці виробу переконливо просимо Вас перевірити правильність заповнення гарантійного талона, який є підставою для гарантійного обслуговування. Серійний номер і найменування моделей придбаного Вами обладнання повинні бути ідентичними запису в гарантійному талоні. Не допускається внесення в талон будь-яких змін і виправлень. Щоб уникнути можливих непорозумінь зберігайте протягом всього терміну служби виробу документи, що додаються при його продажі (гарантійний талон, Договір, видаткова накладна тощо). 


 

Будь ласка, перед початком використання пристрою та перед зверненням до Служби технічної підтримки компанії уважно ознайомтеся з Інструкцією з експлуатації, яку Ви можете завантажити за посиланням http://lasertag.kharkov.ua/download-instructions/, або просканувавши QR-код.

Загальний гарантійний строк на виріб у зборі складає 12 місяців (надалі – гарантійний строк) з моменту отримання виробу клієнтом (за виключенням гарантійних строків на окремі категорії, що встановлюються в «Гарантійних обов’язках» постачальника та Договорі. Протягом гарантійного строку постачальник за свій рахунок усуває недоліки обладнання, крім випадків, які не підпадають під гарантійні, визначені п 5.7, 5.9. Договору.

Гарантійні обов’язки постачальника діють лише за умови дотримання клієнтом правил транспортування, експлуатації, монтажу, демонтажу, підключення та вводу в експлуатацію обладнання, а також правил, які рекомендуються виробником у паспорті виробу. Право на отримання гарантійного обслуговування виникає з моменту повної та своєчасної оплати за комплект обладнання.

 

Увага! Гарантія не поширюється на витратні матеріали (батарейки, мікровимикачі, кнопки, дроти, діоди, корпуси датчиків пов’язки тощо) та комплектуючі, які потребують періодичної заміни протягом терміну експлуатації виробу.

При зверненні покупця за гарантійним ремонтом будь-які витрати на транспортування обладнання розподіляються між сторонами наступним чином:

  • Покупець при відправці обладнання постачальнику на гарантійний ремонт сплачує будь-які транспортні витрати самостійно.
  • Постачальник при поверненні обладнання покупцю після гарантійного ремонту сплачує будь-які транспортні витрати самостійно в межах території України.

У випадку якщо гарантійне обслуговування виробу здійснюється у населеному пункті, в якому клієнт здійснює господарську діяльність, клієнт самостійно несе транспортні витрати на доставку обладнання постачальнику і повернення обладнання клієнту після гарантійного обслуговування.

Виріб приймається в гарантійний ремонт повністю укомплектованим згідно з постачанням. Комплектація виробу вказана в паспорті.

Гарантійне обслуговування не поширюється на вироби, недоліки яких виникли внаслідок:

  • недотримання правил транспортування, зберігання і експлуатації виробу;
  • неправильного налаштування або підключення обладнання; 
  • пошкоджень, викликаних нецільовим використанням, неправильним поводженням або застосуванням;
  • механічного пошкодження виробу в результаті удару, падіння, надмірного тиску, діяльності тварин-гризунів і таке інше; 
  • надмірного забруднення, попадання всередину сторонніх предметів і рідин, впливу речовин, агресивних до матеріалів виробу;
  • дій непереборної сили (природні катаклізми і надзвичайні ситуації);
  • ремонту не уповноваженими особами;
  • внесення несанкціонованих виробником конструктивних чи схемотехнічних змін і змін програмного забезпечення;
  • відхилень від норм живлячих, телекомунікаційних і кабельних мереж;
  • природного зносу та амортизації виробу (потертості корпусу пристрою, подряпини і таке інше).

Протягом встановлених строків, що обчислюються з моменту підписання Сторонами Акта приймання-передачі, при відсутності заперечень з боку клієнта щодо якості, кількості і асортименту обладнання, постачальник зобов’язується здійснити технічну підтримку обладнання, за винятком випадків, встановлених в «Гарантійних обов’язках» постачальника. У зазначений період постачальник здійснює технічну підтримку своїми силами і за свій рахунок. 

Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого обладнання не могло використовуватися через виявлені в ньому недоліки, строк продовжується на час усунення відповідних обставин за умови повідомлення постачальника про недоліки виробу у триденний термін з моменту їх виявлення.

Прі не гарантійному ремонті покупець має право розраховувати на сервісне обслуговування, проте вартість роботи, витратні матеріали та доставку оплачує за свій рахунок.

Обладнання на ремонт приймається з гарантійним талоном, в якому робляться відповідні позначки. Перед відправкою обладнання на сервіс необхідно привести його в стан, належний для виконання ремонту: очистити від зовнішніх забруднень, пилу і вологи. Також рекомендується вкладати в посилку короткий опис проблеми.

Після виконання не гарантійного обслуговування на ті вузли, які зазнали ремонту, сервісний центр дає гарантію 14 днів.

З огляду на особливості внутрішньої структури і хімічного складу літій-іонних акумуляторів, а також щоб уникнути проблем, пов’язаних зі старінням хімічного складу елементів, таких як самозаймання, втрата ємності та інші, ми рекомендуємо проводити заміну акумуляторів в обладнанні після закінчення 2 років їх використання.

Компанія зобов’язується здійснювати супровід (в тому числі оновлення) програмного забезпечення лазертаг-обладнання протягом усього гарантійного терміну (12 місяців). 

Претензії по роботі програмного забезпечення не приймаються Компанією, якщо помилки в ньому викликані:

  • недотриманням Користувачем рекомендованих вимог до пристроїв, на які встановлено програму, описаних в інструкції з експлуатації;
  • збоєм або некоректною роботою пристроїв, на які встановлено програму;
  • збоєм операційної системи, встановленої на комп’ютерному або мобільному обладнанні, а також від дії програмних продуктів сторонніх виробників, в тому числі комп’ютерних вірусів;
  • самостійним втручанням Користувача в пристрій програмного продукту;
  • використанням програмного забезпечення з порушенням інструкції з експлуатації.

 

Виробник залишає за собою право внесення змін у конструкцію, що поліпшують якість виробу при збереженні основних експлуатаційних характеристик.

ЗАВАНТАЖИТИ Гарантійні зобов’язання (UKR)